FAQ

 

Odpowiedzi na większość Państwa pytań dotyczących wysyłki, dostępności produktów oraz naszej oferty, można znaleźć w zakładce "SZYBKA POMOC" widocznej z boku strony, na stronie głównej,  a także w zakładce u dołu strony.

 

Poniżej znajdziecie Państwo odpowiedzi na pozostałe, często zadawane pytania:

 

01. Czy muszę się rejestrować? 

02. Zmiana danych lub hasła.

03. Jestem stałym klientem - czy mogę liczyć na zniżkę?

04. Czy koszulki sprzedawane w Fan Zone to koszulki które sprzedawane są w sklepach klubowych i sklepach Nike/ Adidas?

05. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

 

 



 

01. Czy muszę się rejestrować?

Aby dokonać zakupu nie trzeba się rejestrować. Wystarczy wpisać adres wysyłkowy.

Rejestracja jest jednak zalecana, gdyż dzięki niej możesz:

- sprawdzać na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie

- zachować w koszyku towary – odnajdziesz je tam, gdy odwiedzisz nas ponownie

- oszczędzisz sobie każdorazowego wypełniania formularza zamówieniowego – będzie on już częściowo wypełniony

- możesz zamówić informacje o nowościach, promocjach w naszym sklepie

- możesz otrzymać zniżkę dla stałego klienta (nie mamy możliwości przydzielenia Ci stałej zniżki bez rejestracji!)

Od chwili rejestracji informacje o Twoich zakupach są u nas przechowywane i chronione.

 

02. Zmiana danych lub hasła.

Jeśli nie pamiętasz, pod jakim hasłem ostatnio się zarejestrowałeś, masz dwie możliwości:

Możesz rozwiązać ten problem on-line. W miejscu logowania, rejestracji zamiast wpisywać login/e-mail i hasło, wejdź na pole "Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.". Następnie podaj swój adres e-mailowy, na który zostanie wysłane automatycznie wygenerowane nowe hasło. Po powtórnym zalogowaniu możesz dowolnie zmienić hasło.

Możesz także zarejestrować się jako nowy klient (tracisz wtedy jednak dostęp do ostatnio zapełnianego koszyka i nie możesz uzyskać informacji o realizacji poprzedniego zamówienia).

 

03. Jestem stałym klientem - czy mogę liczyć na zniżkę?

Przy jednorazowych zakupach nie przydzielamy zniżek. Będąc natomiast naszym stałym klientem, możesz liczyć na stałą zniżkę po przekroczeniu określonej ilości zamówień lub po przekroczeniu określonej kwoty zamówień. 

Zniżkę możemy uruchomić jedynie w przypadku, gdy Klient jest zarejestrowany i dokonuje zakupów poprzez swoje konto sklepowe! 

Aktywna zniżka widoczna jest po zalogowaniu się do sklepu - nie sumuje się ona z aktualnymi zniżkami sklepowymi i promocjami. 

Nie udzielamy zniżek po złożeniu zamówienia, tj po potwierdzeniu zamówienia w istniejącym kształcie poprzez link potwierdzający. Jeżeli chcesz negocjować zniżkę - skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia.

 

04. Czy koszulki sprzedawane w Fan Zone to koszulki które sprzedawane są w sklepach klubowych i sklepach Nike/ Adidas?

Tak, są to właśnie takie koszulki - nie znajdziesz u nas produktów o wątpliwym pochodzeniu. Więcej na ten temat możesz znaleźć w zakładce "Dlaczego my". Znajdziesz tam również przewodnik po kolekcjach oraz wskazówki, jak odróżnić oryginalne koszulki meczowe od fałszywych.

 

05. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Jeżeli nie czujesz się komfortowo w internecie lub z jakichś przyczyn nie możesz złożyć zamówienia, przyjmiemy Twoje zamówienie telefonicznie. Przed jego złożeniem przygotuj niezbędne dane wysyłkowe, a także numer telefonu pod którym będziemy się mogli z Tobą skontaktować, a także koniecznie zapisz sobie numer identyfikacyjny produktu, który chcesz zamówić (znajdziesz go pod nazwą produktu, a nad ceną). Jeżeli używasz e-maila, również możesz nam go podać - potwierdzenie zamówienia otrzymasz wówczas na swoją skrzynkę mailową.